Klient biura

2018-05-08

Fakturowanie

Fakturowanie - kompendium wiedzy!

Fakturowanie w systemie mojebiuro24.pl jest niezwykle proste, intuicyjne i zautomatyzowane. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak szybko wystawić podstawowe faktury, jak zmienić język faktury lub wystawić ją w systemie VAT-MOSS! czytaj dalej
2018-05-08

Fakturowanie

Wprowadzenie informacji o otrzymanej płatności

Wprowadzanie informacji o otrzymanej płatności, jest bardzo istotne w celu kontrolowania wysokości należności, które nie zostały jeszcze opłacone przez kontrahentów. Faktury w systemie można rozliczyć na trzy różne sposoby. czytaj dalej
2018-05-07

CRM i Analizy

Analizy finansowe przedsiębiorstwa - jak generować?

Dla użytkowników korzystających z systemu mojebiuro24.pl dostępna jest funkcja przeprowadzenia analizy finansowej. Skorzystaj z darmowych narzędzi, zadbaj o swój czas i oszczędź pieniądze. Dzięki analizom wygodnie i szybko skontrolujesz wyniki finansowe! czytaj dalej
2018-05-07

Fakturowanie

Nierozliczone płatności kontrahentów - zarządzanie modułem

Użytkownicy mojebiuro24.pl mają możliwość włączyć moduł "nierozliczone płatności" - dotyczą one przychodów oraz wydatków wprowadzonych w systemie. System umożliwia także m.in. integrację z bankiem, czy prowadzenie modułu kasa. czytaj dalej

Drukarka fiskalna

Drukarka fiskalna jest niezbędna użytkownikowi aby móc wystawiać paragony fiskalne dodatkowo powinna być odpowiednio zintegrowana z systemem. Istnieje wiele drukarek kompatybilnych z serwisem do wyboru. Ich lista znajduje się w artykule pomocy. Sprawdź! czytaj dalej

Jak wystawić paragon fiskalny?

W systemie można wystawiać paragon fiskalny przy użyciu praktycznie każdej drukarki fiskalnej kompatybilnej z serwisem. Istnieje również możliwość wystawiania paragonu do wcześniej wygenerowanych już faktur pro forma i ofert. czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Magazyn

Dzięki systemowi mojeburo24.pl klienci, którzy chcą prowadzić gospodarkę magazynową, zyskują darmowe narzędzie, dzięki któremu będą mieli stały dostęp do kontroli stanów magazynowych oraz wszelkich dokumentów magazynowych. Sprawdź, jak prowadzić magazyn! czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Zarządzanie produktami - funkcjonalność magazynu

Zarządzanie produktami pozwala użytkownikom scalać, powielać, a także ukrywać produkty znajdujące się w magazynie. Istnieje także możliwość zdefiniowania i modyfikowania domyślnych ustawień podstawowych danych w oknie dodawania produktu. czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Zamówienia

System mojebiuro24 pozwala w prosty sposób na kontrolowanie i uzupełnianie braków magazynowych. W zakładce zamówienia istnieje możliwość generowania zamówień i przyjęć towarów oraz ich powielanie. Dowiedz się, jak prawidłowo dodawać zamówienia do systemu! czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Rezerwacje w magazynie

System daje możliwość rezerwowania towarów w magazynie na poczet przyszłych dostaw. Rezerwowane produkty znikają z magazynu bądź w przypadku jego braków pojawia się informacja o konieczności jego domówienia. Sprawdź, jak właściwie dodać rezerwację! czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Kompletacja i dekompletacja towaru oraz kompletacja usługi

Funkcja kompletacji i dekompletacji towaru jest możliwa poprzez montaż lub demontaż danego produktu. System umożliwia także kompletowanie materiałów zużytych przy sprzedaży usług. Sprawdź, jak powinna zostać przeprowadzona kompletacja i dekompletacja. czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Produkcja - montaż i demontaż produktów

Klient posiadający pakiet rozbudowany o magazyn może prowadzić w systemie zlecenia w formie kompletowania i demontowania produktów (produkcja). A wprowadzone statusy (nowe, w realizacji, zakończone) mają na celu ułatwienie użytkownikom ich filtrowania. czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Aktualizacja cen zakupu

W systemie aktualizacja cen zakupu możliwa jest aż sześć różnych metod. Pozwalają one na obliczenie aktualnej ceny zakupu. Możliwe jest również zaktualizowanie indywidualnych cen oraz zaktualizowanie ich tylko na podstawie dodatnich partii produktów. czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Grupy cenowe - w jaki sposób je dodać do systemu?

W serwisie można zdefiniować indywidualne grupy cenowe, które następnie można przypisać do określonych kontrahentów oraz wykorzystać je w wystawianych fakturach. Liczba tworzonych grup cenowych może być dowolna. Dowiedz się jak je utworzyć w systemie! czytaj dalej
2018-05-06

Magazyn

Czytnik kodów kreskowych - jak wprowadzić?

Podczas wprowadzania nowego produktu możliwe jest wprowadzenie jego kodu kreskowego. Wprowadza się go ręcznie lub poprzez jego zeskanowanie za pomocą czytnika do kodów kreskowych. Dowiedz się, jak użyć czytnik kodów kreskowych aby wprowadzić kod produktu! czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

CRM, czyli Customer Relationship Management w systemie

Moduł CRM służy do zarządzania bazą kontrahentów. W tym miejscu można dodawać szczegóły o kontrahencie, analizować płatności czy inne detale współpracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać moduł CRM w serwisie mojebiuro24.pl! czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia nie tylko wprowadzenie kontrahenta krajowego, zagranicznego i osobę prywatną do systemu jak również zindywidualizowania kontrahenta dzięki rozbudowanym funkcją naszego systemu. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu

W zakładce CRM możesz gromadzić wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu, czyli stworzyć tzw. bazę danych o kontrahencie. Funkcja ta przydaje się w śledzeniu i analizowaniu transakcji zawieranych z danym kontrahentem. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Analizy magazynowe

Użytkownicy mojebiuro24.pl prowadzący gospodarkę magazynową w systemie mają możliwość sporządzać analizy magazynowe, które będą informować o operacjach na towarach. Sprawdź, w jaki sposób wykonać analizy stanu towarów czy raportu o towarach w systemie. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Tryb edycji konta kontrahenta - sprawdź jak działa!

Tryb edycji konta kontrahenta służy usprawnieniu pracy użytkownikom systemu. Dzięki tej funkcji można zdefiniować dodatkowe pola, z których korzysta się najczęściej, np adres firmy, numer telefonu. Dodatkowo można te pola modyfikować i usuwać. czytaj dalej