Wsparcie techniczne ekspertów

Serwery są obsługiwane przez wykwalifikowanych ekspertów specjalizujących się w dziedzinach technologii serwerowych oraz bezpieczeństwa danych. W razie wystąpienia problemu w kwestii technicznej systemu, szef biura może zwrócić się z zapytaniem do naszych ekspertów o wsparcie techniczne poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA dostępną po zalogowaniu do systemu. Pytanie do ekspertów serwisu można wysłać zarówno z konta biura rachunkowego, jak i konta klienta.

W tym celu należy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI i kliknąć w opcję UTWÓRZ SPRAWĘ. Po kliknięciu w tą opcję pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość opisania problemowej sytuacji i wysłania jej do eksperta. 

Wsparcie techniczne

Zapytanie można również utworzyć klikając w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu. Następnie należy kliknąć w opcję MOJE PYTANIA i pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ. Z tego poziomu użytkownik może również przeglądać historię korespondencji z naszymi ekspertami technicznymi.

Wsparcie techniczne - z pozi

Ważne!
Pomoc ekspertów mojebiuro24.pl dotyczy wyłącznie wskazówek technicznych w zakresie poruszania się po systemie.