Udostępnianie kont klientom biura rachunkowego

Szef biura rachunkowego ma możliwość zarówno założenia konta nowym klientom, jak i jego udostępnienia.Ważne!
Aby móc udostępnić konto klientowi w pierwszej kolejności należy je utworzyć, o czym więcej w artykule: Tworzenie kont dla klientów przez biuro rachunkowe.
Aby przekazać klientowi dostęp do systemu, należy z pozycji konta danej firmy przejść do zakładki USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY. Następnie poprzez opcję DODAJ należy utworzyć dostęp dla przedsiębiorcy.

Udostępnianie kont klientom biura rachunkowego - dodaj użytkownika w systemie

W wyświetlonym oknie należy uzupełnić wymagane dane. Ważne jest to, aby pamiętać, że adres e-mail będzie loginem dla klienta. Po uzupełnieniu wszystkich informacji, w pozycji UPRAWNIENIA należy wybrać z listy opcję PRZEDSIĘBIORCA. Po kliknięciu na przycisk ZAPISZ przedsiębiorca zostanie automatycznie dodany do listy użytkowników. Następnie na podany adres e-mail zostanie wysłany link do aktywacji konta. Po wejściu w link użytkownik zostanie przeniesiony do strony, która umożliwi aktywację konta, ustawienie hasła dla konta w serwisie oraz zaakceptowanie regulaminu serwisu.

Udostępnianie kont klientom biura rachunkowego - wprowadź hasło