CRM i Analizy

2018-07-01

CRM i Analizy

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia nie tylko wprowadzenie kontrahenta krajowego, zagranicznego i osobę prywatną do systemu jak również zindywidualizowania kontrahenta dzięki rozbudowanym funkcją naszego systemu. czytaj dalej
2018-07-01

CRM i Analizy

Wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu

W zakładce CRM możesz gromadzić wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu, czyli stworzyć tzw. bazę danych o kontrahencie. Funkcja ta przydaje się w śledzeniu i analizowaniu transakcji zawieranych z danym kontrahentem. czytaj dalej
2018-07-01

CRM i Analizy

Analizy finansowe przedsiębiorstwa - jak generować?

Dla użytkowników korzystających z systemu mojebiuro24.pl dostępna jest funkcja przeprowadzenia analizy finansowej. Skorzystaj z darmowych narzędzi, zadbaj o swój czas i oszczędź pieniądze. Dzięki analizom wygodnie i szybko skontrolujesz wyniki finansowe! czytaj dalej
2018-06-30

CRM i Analizy

Analizy magazynowe

Użytkownicy mojebiuro24.pl prowadzący gospodarkę magazynową w systemie mają możliwość sporządzać analizy magazynowe, które będą informować o operacjach na towarach. Sprawdź, w jaki sposób wykonać analizy stanu towarów czy raportu o towarach w systemie. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

CRM, czyli Customer Relationship Management w systemie

Moduł CRM służy do zarządzania bazą kontrahentów. W tym miejscu można dodawać szczegóły o kontrahencie, analizować płatności czy inne detale współpracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać moduł CRM w serwisie mojebiuro24.pl! czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Tryb edycji konta kontrahenta - sprawdź jak działa!

Tryb edycji konta kontrahenta służy usprawnieniu pracy użytkownikom systemu. Dzięki tej funkcji można zdefiniować dodatkowe pola, z których korzysta się najczęściej, np adres firmy, numer telefonu. Dodatkowo można te pola modyfikować i usuwać. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Wystawianie dokumentów w CRM

Wystawianie dokumentów w CRM polega na tym, że wystawia się dokumenty, jak np. faktury, noty odsetkowe, zamówienia (faktury proforma) bezpośrednio dla danego kontrahenta bez użycia zakładki PRZYCHODY w serwisie księgowym mojebiuro24.pl. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Dokumenty w CRM - jak z nimi skutecznie pracować?

Wprowadzone dokumenty w CRM można przypisywać do konkretnych kontrahentów poprzez tworzenie folderów. Dodatkowo można do wprowadzonych dokumentów wystawiać faktury, przenosić je między folderami, dodawać nowe, wysyłać, modyfikować i usuwać. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Generowanie dodatkowych dokumentów w CRM

Jedne z najpowszechniej wystawianych dokumentów przez podatników są wezwanie do zapłaty, adres korespondencyjny kontrahenta czy pocztowa książka nadawcza. Związku z czym umożliwione zostało generowanie dodatkowych dokumentów w CRM bezpośrednio z systemu. czytaj dalej
2018-05-06

CRM i Analizy

Drukowanie kopert dla danego kontrahenta

Pomimo tego, że wysyłka np. dokumentów czy pism coraz rzadziej odbywa się za pomocą poczty, możliwe jest w systemie drukowanie kopert z danymi adresowymi kontrahenta. Koperty można wygenerować w formacie DL, C5 i C6. Zobacz jak to działa! czytaj dalej