Komunikacja klient - biuro - klient

Serwis mojebiuro24.pl ułatwia komunikację z klientami biura rachunkowego poprzez możliwość wykorzystania szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych. Wysyłanie i odbieranie wiadomości odbywa się w poprzez otworzenie MENU WYBORU, gdzie znajduje się opcja PYTANIA KLIENTÓW.

Komunikacja z klientem - jak wygląda?

Aby rozpocząć rozmowę z klientem, należy kliknąć w opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ, a następnie w oknie, które się pojawi, wybrać przedsiębiorcę. W celu kontynuowania konwersacji z klientem, należy kliknąć na jego login. Wówczas pojawi się czat, w którym możemy wpisać treść wiadomości oraz załączyć plik. Wysyłamy.

Komunikacja z klientem biura

Ważne!
Aby możliwe było korespondowanie z klientem przez system mojebiuro24.pl niezbędne jest nadanie mu dostępu do konta.
Tak wysłana wiadomość pojawi się na koncie klienta. Będzie ona widoczna po zalogowaniu na konto w zakładce START » STRONA GŁÓWNA w module BIURO RACHUNKOWE, aby zobaczyć podgląd wiadomości należy wybrać opcję OTWÓRZ KONWERSACJĘ.

Komunikacja z klientem - jak wysłać wiadomość?

Analogicznie wysłana przez klienta wiadomość zwrotna będzie widoczna również na koncie biura rachunkowego.Ważne!
W celach bezpieczeństwa nie jest możliwe usuwania historii wiadomości prowadzonych z klientami. Wiadomości są automatycznie zapisywane i archiwizowane w systemie.

Komunikacja z klientem poprzez wysyłkę zbiorczych powiadomień

System umożliwia wysyłanie powiadomień do wszystkich klientów jednocześnie bezpośrednio z panelu głównego dostępnego po zalogowaniu poprzez oznaczenie firm klientów i skorzystanie z funkcji POWIADOMIENIE.

 Komunikacja z klientem - jak wysłać powiadomienie?

Następnie pojawi się czat, w którym możemy wpisać treść wiadomości oraz załączyć plik.

Komunikacja z klientem - powiadomienie

Tak wysłana wiadomość pojawi się na każdym z zaznaczonych uprzednio kont klientów. Funkcję tę można stosować w przypadku zbiorczego powiadomienia o zamknięciu biura rachunkowego, zmianach prawnych itp.