Integracje z e-sklepami

Integracje z e-sklepami - ogólne informacje

Istnieje możliwość integracji MojeBiuro24.pl z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w wfirma.pl po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.

Poniższe integrację były wykonane po stronie sklepów bez naszego udziału. Większość z opisanych platform nie przeprowadziła integracji z naszym magazynem, ograniczając się wyłącznie do wystawiania dokumentów sprzedażowych.

Dostępne integracje:

  • Shoper,
  • Clickshop,
  • Redcart,
  • Wellcommerce,
  • IAI-shop.

Wfirma.pl jest także zintegrowana z platformami takich sklepów jak

  • Magento,
  • Prestashop,
  • CScart,
  • Gekosale.

Integracje w przypadku tych platform były realizowane przez firmy zewnętrzne, bez naszego udziału, jak i bez udziału platform tych sklepów.

Konfiguracja połączenia z wFirma.pl

Poniższa konfiguracja została opisana na przykładzie platformy Shoper.

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego sklepu Shoper należy przejść do zakładki Konfiguracja » Sprzedaż » Faktury » Dane podstawowe. Zaznaczmy pole Fakturowanie zewnętrzne. Po zaznaczeniu pojawią się dodatkowe opcję, z których wybieramy Integracja z wfirma. W polach konfiguracji dostępu należy podać dokładnie takie same dane, jakie są wykorzystane podczas logowania do MojeBiuro24.pl.

Po zapisaniu zmian konfiguracja będzie przeprowadzona i pojawi się możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych do MojeBiuro24.pl.

 

Podczas konfiguracji dostępne są również ustawienia opcjonalne, jak określenie czy dokument sprzedaży (oraz który) ma się automatycznie wystawić po stronie wfirma.pl i czy po tej operacji ma zostać automatycznie wysłany do kontrahenta. Do wyboru są następujące typy dokumentów sprzedaży:

  • faktura VAT
  • faktura proforma,
  • paragon niefiskalny,
  • paragon fiskalny,
  • inne przychody.

Podczas integracji dodatkowo, można określić z jaką serią numeracji mają być wystawiane dokumenty po stronie MojeBiuro24.pl. Trzeba podać dokładnie taką samą nazwę serii, jaka jest wykorzystywana po stronie MojeBiuro24.pl, które można dodać w zakładce USTAWIENIA » FAKTURY » SERIE NUMERACJI.

Po stronie panelu administracyjnego sklepu w zakładce Sprzedaż » Zamówienia można wysyłać do MojeBiuro24.pl dany typ dokumentu. W tym celu przy danym zamówieniu należy rozwinąć listę akcji i przejść do opcji Faktura » Operacje.

 

Własne integracje

Udostępniamy API, za pośrednictwem którego można integrować zewnętrzne systemy z wfirma.pl. Dokumentacja API jest pod adresem: https://doc.wfirma.pl/