Ikona użytkownika - czyli jak ustawić własny avatar?

Dodanie ikony użytkownika pozwala na stworzenie spersonalizowanego konta w systemie mojebiuro24.pl. Dzięki temu w szybki sposób możliwe jest zidentyfikowanie konta na którym obecnie zalogowany jest użytkownik w systemie. Sprawdź!

Ikona użytkownika - czyli jak dodać zdjęcie lub obrazek do swojego profilu?

Ikona użytkownika czyli tzw. avatar, pozwala na dodanie zdjęcia lub obrazka identyfikującego osobę, do której należy dane konto. Opcja ta umożliwia łatwe zweryfikowanie na jakim koncie użytkownik jest aktualnie zalogowany. Aby ustawić zdjęcie avatara należy kliknąć w ikonę użytkownika, która znajduje się w prawym górnym rogu widoku systemu.Ikona avatara widoczna jest z poziomu każdej zakładki w systemie.

Ikona użytkownika - ustawianie zdjecia

Następnie w pojawiającym się oknie należy najechać kursorem myszki na ikonę avatara, gdzie pojawi się opcja Dodaj. Po kliknięciu w tą opcję pojawi się menu, w którym można wybrać plik do załączenia. Wybrany plik pojawi się na miejscu ikony.

Ikona użytkownika - zmień

Zmiana lub usunięcia avatara użytkownika 

W celu zmiany lub usunięcia dodanego przez użytkownika avatara, należy kliknąć w ikonę użytkownika, która znajduje się w prawym górnym rogu widoku systemu i wybrać opcję ZARZĄDZAJ KONTEM lub przejść do zakładki USTAWIENIA » BEZPIECZEŃSTWO » PODSTAWOWE INFORMACJE. W oknie, które się pojawi należy najechać na ikonę avatara i wybrać opcję EDYTUJ lub USUŃ.

Ikona użytkownika - usuwanie i edytowanie avatara w mojebiuro24.pl

W systemie można również dostosować wygląd interfejsu zmieniając kolorystykę, o czym więcej w artykule: Styl interfejsu