Zarządzanie pracą

Odczytywanie faktur przesłanych mailem w OCR

odczytywanie faktur przesłanych mailem W systemie mojebiuro24.pl możliwe jest odczytywanie faktur przesłanych mailem przez klienta. Integracja z systemem OCR pozwala na automatyczne zaczytanie danych z faktury zakupu. Przeczytaj i sprawdź, jak działa OCR! czytaj dalej

Program do odczytywania faktur w chmurze - OCR dla biur rachunkowych

program  do odczytywania faktur W systemie mojebiuro24.pl istnieje opcja księgowania dokumentów zakupu poprzez program do odczytywania faktur na podstawie skanu lub zdjęcia. Z opcji tej mogą korzystać użytkownicy biura rachunkowego. Dowiedz się, jak skorzystać z OCR! czytaj dalej

Odczytywanie faktur z telefonu

odczytywanie faktur z telefonu W systemie mojebiuro24.pl przedsiębiorca może dodać do systemu fakturę zeskanowaną telefonem. Dzięki temu pracownicy biura rachunkowego będą mogli otrzymać od klienta dokumenty z każdego miejsca. Sprawdź, na czym polega odczytywanie faktur z telefonu! czytaj dalej

Sprawdzanie podatkowe - wszystko co warto wiedzieć!

sprawdzanie podatkowe Celem sprawdzania podatkowego jest skontrolowanie, czy wszystkie dokumenty zostały poprawnie zaksięgowane. Dzięki temu opiekun ma pewność, że wyliczone podatki i wysłane deklaracje są bezbłędne. Dowiedz się, jak przebiega sprawdzanie podatkowe w praktyce! czytaj dalej

Ikona użytkownika - czyli jak ustawić własny avatar?

Ikona użytkownika ma służyć głównie łatwiejszemu identyfikowaniu użytkowników pracujących w systemie. Możliwość przypisania pliku graficznego do avatara pozwala na szybsze weryfikowanie korzystających z konta pracowników. Sprawdź jak ustawić avatar! czytaj dalej

Moduły informacyjne dostępne na koncie biura rachunkowego

W systemie to użytkownik wybiera informacje pojawiające się na stronie głównej każdego konta. Dzięki wykorzystaniu funkcji Moduły informacyjne korzystający ma możliwość spersonalizowania strony głównej pozostawiając ważne dla siebie informacje. czytaj dalej

Akceptacja zgłoszenia klienta - co warto wiedzieć

Na czym polega i jak przebiega akceptacja zgłoszenia klienta w serwisie mojebiuro24.pl oraz kiedy powinna nastąpić? Kiedy biuro ma możliwość stworzenia własnej wizytówki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! Odpowiedź na pytania znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

Informacje o firmie dla pracowników biura rachunkowego

Strona główna zawiera w poszczególnych firmach panel, na którym znajdują się podstawowe informacje o firmie. Dodatkowo, system umożliwia spersonalizowanie przez księgowych i kadrowych widocznych informacji zawartych w panelu na koncie klienta. Sprawdź! czytaj dalej

Historia aktywności w systemie mojebiuro24.pl

Historia aktywności w systemie to funkcja wspomagająca prowadzenie biura rachunkowego. Dzięki niej widoczne jest, która osoba dokonała zmian w danych firmowych klientów. Ponadto posiada filtry, dzięki którym łatwo można wykryć interesujące nas aktywności. czytaj dalej

Definiowanie układu kolumn - przystosowanie interfejsu do potrzeb biura rachunkowego

Użytkownik systemu mojebiuro24.pl ma możliwość dopasowania interfejsu do indywidualnych potrzeb. Wygląd kokpitu biura rachunkowego można dopasować poprzez definiowanie układu kolumn. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Opcja drukowania widocznej części tabeli

Opcja drukowania widocznej części tabeli jak i eksportu do pliku są dostępne prawie w każdego miejsca w systemie w którym znajduje się tabela. Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób można wyeksportować do pliku w formacie Excel tabelę z systemu! czytaj dalej

Lista zadań w biurze rachunkowym

Lista zadań są narzędziem, które pomaga zorganizować pracę w biurze rachunkowym. Dodawane w ramach listy zadania można przypisywać do konkretnych pracowników bądź kontrahentów, wyznaczać terminy zadań oraz priorytety. Sprawdź, jak utworzyć ją w systemie! czytaj dalej

Integracja terminarza z kalendarzem Google

System moje biuro24 umożliwia integrację terminarza z kalendarzem Google czytaj dalej

Przypinanie i odpinanie kadrowych do firm klientów

Przypinanie i odpinanie kadrowych biura rachunkowego do firm klientów może się odbyć pojedynczo lub masowo z uprawnień szefa biura rachunkowego. Sprawdź, w jaki sposób prawidłowo nadać i kontrolować uprawnienia kadrowe użytkownikowi! czytaj dalej

Publikowanie wyliczeń i deklaracji - przydatne funkcje

Aby prowadzony przez biuro rachunkowe przedsiębiorca miał wgląd do sporządzonych deklaracji i wyliczeń należy zastosować odpowiednie funkcje w systemie. Dowiedz się, jak wygląda publikowanie wyliczeń i deklaracji klientów! czytaj dalej

Globalna wyszukiwarka

Wprowadzona do systemu globalna wyszukiwarka, która zawiera wiele rozmaitych funkcji ma na celu nie tylko ułatwienie pracy pracownikom biura rachunkowego, ale również jego klientom. Dowiedz się, w jaki sposób można wykorzystać jego potencjał! czytaj dalej

Ręczne definiowanie szerokości kolumn

W systemie jest możliwe ręczne definiowanie szerokości kolumn, tak aby jak najbardziej spersonalizować wygląd tabel i dostosować go do swoich potrzeb. Dzięki czemu staną się one bardziej czytelne. Sprawdź, jak zarządzać widokiem kolumn! czytaj dalej

Ulubione - lista najczęściej wybieranych akcji

Funkcja ulubione umożliwia skupienie wszystkich najczęściej używanych funkcji w jednym miejscu i możliwość korzystania z nich w dowolnym miejscu w systemie. W oknie ulubione można również zarządzać skrótami wedle własnego uznania. Sprawdź! czytaj dalej

Styl interfejsu - wygląd według preferencji użytkownika

W systemie można dopasować styl interfejsu do własnych preferencji. W ramach tego udostępniono trzy style, które przyciągają swoją prostotą i poprawiają jakość pracy z uwagi na spokojną kolorystykę. Sprawdź, jak zmienić styl w systemie mojebiuro24.pl! czytaj dalej

System uprawnień użytkowników w biurze rachunkowym

Poprzez funkcję uprawnień, szef biura może dowolnie nadawać oraz ograniczać uprawnienia przypiętym użytkownikom. Jak wygląda system uprawnień użytkowników i w jaki sposób nadać uprawnienia poszczególnym użytkownikom w serwisie? Szczegóły w artykule! czytaj dalej