Zmiana pakietu w systemie mojebiuro24 - jak to zrobić?

System MojeBiuro24.pl jest dostępny w pakietach Księgowość Online lub Księgowość Online + magazyn.

Zmiana pakietu w systemie mojebiuro24 - dla biura rachunkowego

W celu zmiany pakietu w systemie MojeBiuro24.pl należy skorzystać z zakładki USTAWIENIA, następnie w oknie MÓJ PAKIET wybrać opcję ZMIEŃ.

zmiana pakietu w systemie mojebiuro24
Wówczas pojawi się okno z ofertą, w którym będzie zaznaczony aktualnie wybrany pakiet.
Aby dokonać zmiany należy w zależności od aktualnego pakietu zaznaczyć lub odznaczyć opcję ROZBUDOWANY MAGAZYN, a następnie kliknąć Wybieram.

zmiana pakietu w systemie mojebiuro24

W przypadku gdy pakiet wygasł i chcemy go zmienić, należy dokonać w pierwszej kolejności jego zmiany (zgodnie z opisanymi wskazówkami) i następnie dokonać jego przedłużenia

Zmiana pakietu w systemie mojebiuro24 - dla klienta biura

Zmiany pakietu klienta może dokonać szef biura rachunkowego. W tym celu należy przejść do konta klienta na liście firm. Następnie w USTAWIENIA w oknie MÓJ PAKIET wybrać opcję ZMIEŃ.

zmiana pakietu w systemie mojebiuro24

W pojawiającym się oknie należy odpowiednio zaznaczyć funkcję ROZBUDOWANY MAGAZYN jeśli potrzebujemy pakiety KSIĘGOWOŚĆ ONLINE + MAGAZYN lub odznaczyć wówczas uzyskamy pakiet KSIĘGOWOŚĆ ONLINE. Następnie w celu zapisania zmian kliknąć Wybieram.