Założenie konta przez biuro rachunkowe - podstawowe informacje

Założenie konta biura rachunkowego - pierwsza rejestracja

Po wejściu na stronę główną serwisu mojebiuro24.pl należy wybrać opcję WYPRÓBUJ ZA DARMO.

 założenie konta

Wówczas wyświetli się okno REJESTRACJA, w którym należy w pierwszej kolejności podać NIP swojego biura rachunkowego oraz kliknąć DALEJ.

 Założenie konta przez firmę

W drugim etapie dane biura (tj. nazwa, adres, NIP oraz REGON) zostaną uzupełnione przez system automatycznie (można je modyfikować).

Ostatnim krokiem jest wprowadzenie adresu e-mail i hasła (będą one służyć do logowania w systemie) oraz zaakceptowanie regulaminu. Po ukończeniu rejestracji nastąpi automatyczne zalogowanie do serwisu mojebiuro24.pl, gdzie można rozpocząć pracę za pomocą systemu.

 Założenie konta przez przedsiębiorcę

Biura korzystające z wFirma.pl

Mojebiuro24.pl to system oparty na platformie wFirma.pl, posiadający dodatkowe funkcje, które przeznaczone są specjalnie dla biur rachunkowych.

Jeśli biuro rachunkowe posiada konto w serwisie wFirma.pl z podpiętymi firmami klientów (w pierwszej kolejności została dokonana rejestracja i utworzono konto dla swojego biura, a następnie dodano firmy klientów biura), wówczas wystarczy wysłać wiadomość z poziomu swojego konta poprzez formularz kontaktowy Zapytaj eksperta, z prośbą o oznaczenie jako “biuro rachunkowe”. Wtedy też automatycznie pojawią się dodatkowe funkcje w systemie.

założenie konta

Jeśli natomiast założono konto, ale tylko dla klienta biura, na którym dokonywane są jego rozliczenia, to konieczne jest założenie również konta dla siebie (biura rachunkowego) poprzez załóż konto (więcej informacji w części pierwszej: Założenie konta - pierwsza rejestracja nowego biura). Po utworzeniu konta będzie ono oznaczone jako biuro rachunkowe.

W celu zintegrowania wcześniej założonego konta klienta ze swoim, należy zalogować się na konto klienta i przejść do zakładki USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY oraz wybrać opcję PRZYPNIJ. W otwartym oknie należy:

  • w części uprawnień wybrać Administrator,

  • w polu adresu mailowego wskazać ten, który służy jako login dla Szefa biura (adres mailowy, na którym założone zostało konto biura rachunkowego).

założenie konta

Biuro rachunkowe musi zaakceptować zgłoszenie klienta znajdujące się w zakładce FIRMY » OCZEKUJĄCE. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, firma pojawi się na liście w zakładce FIRMY » AKTYWNE.