Kontrola należności w biurze rachunkowym - podstawowe informacje

Kontrola należności w biurze rachunkowym

W systemie mojebiuro24.pl szef biura rachunkowego ma możliwość kontrolowania płatności za faktury wystawione swoim klientom. W pierwszej kolejności szef biura musi indywidualnie dostosować "Ustawienia tabeli" w kokpicie biura w zakładce FIRMY » AKTYWNE (główny widok listy firm tuż po zalogowaniu do konta). Opcja ta znajduje się w prawym rogu tabeli nad danymi klientów.

Kontrola należności w biurze rachunkowym - ustawienia kolumn

Następnie w oknie Dostosowania kolumn w tabeli należy z części DOSTĘPNE KOLUMNY (po prawej stronie) przeciągnąć pozycję NIEOPŁACONE FAKTURY na stronę AKTYWNE KOLUMNY (po lewej stronie) i w kolejnym kroku wybrać opcję Zapisz.

Kontrola należności w biurze rachunkowym - dostosowanie widoku mojebiuro24.pl

Więcej o dostosowaniu ustawień kolumn w artykule Ręczne definiowanie szerokości kolumn

Informacje o nieopłaconych fakturach - widok

Dzięki tej czynności na kokpicie biura, w tabeli dostępnych firm, będzie widoczna kolumna dotycząca nieopłaconych faktur za usługi księgowe.

Kontrola należności w biurze rachunkowym - dodatkowe filtry

W kolumnie NIEOPŁACONE FAKTURY widoczna jest zsumowana wartość wszystkich niezapłaconych faktur za usługi księgowe przez konkretnego klienta.

Ważne!
Szef biura rachunkowego widzi nieuregulowane płatności dotyczące wszystkich klientów biura. Natomiast pracownicy mają dostęp jedynie do nieuregulowanych płatności firm, do których zostali przypięci jako opiekunowie.