Kontakt z ekspertem - co powinieneś wiedzieć?

Funkcja kontaktu z ekspertem umożliwia użytkownikom systemu mojebiuro24.pl na szybkie rozwiązanie problemów technicznych. W tym celu, szef biura rachunkowego może skorzystać ze wsparcia ekspertów technicznych. Zobacz, jakie korzyści przynosi kontakt z ekspertem!

Kontakt z ekspertem - jak zadawać pytania?

Przede wszystkim istotne jest, aby sprawy były czytelnie rozróżnione. Jeśli sprawa dotyczy jednego problemu, to ważne jest, aby nowe pytanie było połączone z poprzednimi pytaniami. Jeśli problem nie jest związany z poprzednimi pytaniami należy utworzyć nową sprawę.

Tylko użytkownik, który jest oznaczony jako szef biura rachunkowego ma możliwość zadawania pytań z sytemu mojebiuro24.pl

Print Screen

Dołączenie print screenu ułatwia często rozpoznanie problemu użytkownika. Dlatego też warto zadbać o to, aby był on zrobiony prawidłowo.

Aby wykonać screena należy:

  1. Odpowiednio ustawić widok, tak aby na zrzucie był uwzględniony problem użytkownika.

  2. Przytrzymać jednocześnie klawisz Ctrl + Print Scr lub Fn + Print Scr.

  3. Uruchomić program graficzny np. MS Print, paint.

  4. Wkleić zrzut ekranu za pomocą opcji “Wklej” lub przytrzymując klawisze “Ctrl + V”.

  5. Zapisany zrzut powinien być zapisany w formacie JPG lub PNG.

  6. Zapisany plik można dołączyć do wiadomości “Zapytaj eksperta” za pomocą opcji DOŁĄCZ ZAŁĄCZNIK.

Narzędzie wycinania

Istnieje także możliwość zrzutu ekranu za pomocą Narzędzia wycinania. W tym celu należy:

  1. Uruchomić program Narzędzie wycinanie.

  2. Kliknąć w opcję Nowy i wybrać odpowiedni tryb wycinania.

  3. Zaznaczyć żądany wycinek ekranu.

  4. Zapisać obraz w formacie JPG lub PNG.

  5. Dołączyć do wiadomości Zdaniem eksperta za pomocą opcji DOŁĄCZ ZAŁĄCZNIK.