0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Informacje o firmie dla pracowników biura rachunkowego

Wielkość tekstu:

Aby maksymalnie uprościć i przyspieszyć proces obsługi firm, w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych możliwe jest wpisanie informacji na temat danej firmy na potrzeby obsługujących je osób. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek działań można szybko skontrolować podstawowe informacje o firmie, profilu jej działalności, a także szczególnych, charakterystycznych zdarzeniach na specjalnym panelu na pulpicie.

Podstawowe informacje o kliencie

Po zalogowaniu się do danej firmy w zakładce START » STRONA GŁÓWNA znajdują się podstawowe informacje o firmie. Zawierają one m.in. dane podstawowe firmy (tj. nazwę, NIP, REGON, datę rozpoczęcia działalności i formy kontaktu), dane o Opiekunie firmy oraz informacje o podatkach.

Szczegółowe informacje związane z obsługą klienta

Do wprowadzenia szczegółowych informacji o firmie - służy panel z podzakładkami znajdujący się po prawej stronie strony głównej. Panel podzielony jest na sześć podzakładek:

  • Obsługa - w tej sekcji można umieścić ogólne informacje związane z obsługą klienta jak np. termin dostarczenia dokumentów, preferowana forma kontaktu.
  • Księgowość - część przeznaczona do zamieszczania informacji o specyficznych transakcjach, sposobach rozliczenia na gruncie księgowym.
  • Kadry - sekcja przeznaczona na notatki kadrowych związane zarówno z zatrudnianiem oraz rozliczaniem pracowników, jak i przedsiębiorców. 
  • Faktury - w tej zakładce pojawiają się faktury wystawiane przez biuro rachunkowe, które można automatycznie księgować z widoku panelu.
  • Dokumenty - zakładka ta prezentuje dokumenty ujęte w zakładce CRM » DOKUMENTY.
  • Wydarzenia - sekcja ta grupuje wydarzenia wprowadzone w zakładce CRM » WYDARZENIA. W zakładce tej znajdują się także dodane wydarzenia płatne związane z danym klientem. 

Informacje o firmie - notatki księgowej i kadrowej

Dodatkowe moduły informacyjne związane z firmą klienta

Na stronie głównej można dodać dodatkowe moduły informacyjne poprzez kliknięcie w opcję + DODAJ NOWY MODUŁ:

Informacje o firmie - moduły informacyjne

W wyświetlonym oknie, można wybrać poniższe moduły informacyjne, które widoczne będą w panelu głównym po zalogowaniu na konto klienta:

  • Podatki i ubezpieczenia
  • Nieuregulowane zobowiązania
  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Zadania
  • Statusy księgowe miesięcy
  • Faktury za usługi księgowe
  • Ostatnio wprowadzone wydatki
  • Saldo Alior Banku i ostatnie transakcje
  • Dokumenty w raportach mojego biura
  • Zbliżające się terminy
  • Wersje robocze wydatków

Informacje o firmie - jak dodać moduł

Powyższe moduły można wyłączyć lub zmieniać ich położenie na stronie głównej klienta.

  • Podatki i ubezpieczenia - moduł ten jest podzielony na dwie części. W części pierwszej można wyliczyć zaliczkę na podatek dochodowy, podatek VAT, wygenerować JPK_VAT oraz inne informacje podsumowujące. Druga część pozwala na wygenerowanie formularza ZUS DRA. W związku z obowiązkiem zapłaty składek ZUS na jedno indywidualne konto w module występuje tylko jedna pozycja.

Informacje o firmie - podatki i ubezpieczenia

  • Nieuregulowane zobowiązania - informują o ilości i kwocie nieuregulowanych płatności wobec dostawców.


Informacje o firmie nieuregulowane zobowiązania

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów