Historia aktywności w systemie mojebiuro24.pl

Sprawdzenie dokonanych zmian w systemie i podgląd historii aktywności możliwe jest w zakładce USTAWIENIA » PANEL » INNE » UŻYTKOWNICY » HISTORIA AKTYWNOŚCI. Szef biura rachunkowego i pracownicy z uprawnieniami opiekuna w widocznym panelu mają wgląd do informacji, który użytkownik dokonywał zmian - wraz z wyszczególnioną godziną oraz ich opisem.

Historia aktywności w systemie - do czego może służyć?

Dodatkowo możliwe jest skorzystanie z wyszukania użytkowników w historii aktywności. Aby skorzystać z wyszukiwarki należy w oknie SZUKAJ podać imię, nazwisko lub adres e-mail dodanego użytkownika, aby móc go wyfiltrować z listy historii aktywności. 

Pod tabelą użytkownik ma również możliwość posegregować aktywności według określonych filtrów:

  • użytkownika dokonującego zmian,

  • rodzaju operacji,

  • obiektu.

Zabieg ten ułatwi wgląd szefowi biura rachunkowego w dokonywane zmiany i działania.


Historia aktywności w systemie - filtry

Szef biura rachunkowego może także skorzystać z funkcji dodatkowych filtrów - wówczas będzie miał możliwość samodzielnie wpisać frazę lub datę, aby skonkretyzować wyszukiwanie interesujących go działań.

Historia aktywności w systemie - dodatkowe filtry