Funkcja opublikuj w module Kadry

System mojebiuro24.pl posiada praktyczną opcje jest to funkcja OPUBLIKUJ. Jej głównym zadaniem jest udostępnienie do podglądu lub wydruku różnych informacji lub dokumentów, do których może mieć dostęp przedsiębiorca. To bardzo usprawnia pracę i ułatwia komunikację między przedsiębiorcą, a biurem rachunkowym.Funkcja OPUBLIKUJ daje możliwość przedsiębiorcy jedynie podglądu dokumentów i ich wydruku. Opublikowanie dokumentów nie pozwala na modyfikację i wprowadzanie zmian! Funkcję OPUBLIKUJ można zastosować do:

Po zaznaczeniu tej opcji, przy wybranym dokumencie pojawi się ikona oka, informująca o tym, które dokumenty zostały opublikowane do wiadomości przedsiębiorcy.System posiada również opcję COFNIJ PUBLIKACJĘ co oznacza, że w każdej chwili dokument można ukryć. Tym samym przedsiębiorca straci możliwość podglądu dokumentu.

Funkcja opublikuj przy umowach

Funkcję opublikuj można zastosować dla wszystkich umów. W tym celu należy przejść do zakładki KADRY » UMOWY zaznaczyć wybraną umowę i wybrać opcję OPUBLIKUJ » OPUBLIKUJ.Jeśli zostanie opublikowana umowa pierwotna z pracownikiem, to dodane w systemie aneksy do tej umowy lub jej zakończenie będą automatycznie publikowane.

Funkcja opublikuj dla umów

Publikowanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych

W celu opublikowania listy płac należy przejść do zakładki KADRY » LISTY PŁAC/RACHUNKI zaznaczyć daną listę płac/rachunek i w górnym menu wybrać opcję OPUBLIKUJ » OPUBLIKUJ. Przy liście płac (rachunku) pojawi się ikona oka.

Funkcja opublikuj dla list płac i rachunków

Możliwość opublikowania deklaracji ZUS

Opublikować można również deklaracje ZUS. Zarówno deklaracje rozliczeniowe DRA jak i deklaracje zgłoszeniowe m.in. takie jak ZUS ZUA, ZUS ZZA, ZUS ZWUA.

Aby opublikować deklarację należy przejść do zakładki START » ZUS » ROZLICZENIOWE/ZGŁOSZENIOWE, zaznaczyć deklarację i skorzystać z funkcji OPUBLIKUJ » OPUBLIKUJ.

funkcja opublikuj