Definiowanie układu kolumn - przystosowanie interfejsu do potrzeb biura rachunkowego

Wygląd kokpitu biura rachunkowego, który jest widoczny po zalogowaniu do systemu mojebiuro24.pl, można dopasowywać poprzez definiowanie układu kolumn w tabeli.

W celu dostosowania ustawień tabeli do własnych potrzeb, należy najechać na ikonę USTAWIEŃ (koło zębate) znajduje się w prawym górnym rogu tabeli, a następnie wybrać opcję USTAWIENIA KOLUMN. Dzięki niej użytkownik może dopasować układ kolumn w tabeli według indywidualnych zapotrzebowań i preferencji.

Definiowanie układu kolumn - ustawienia tabeli

Po kliknięciu w ikonę USTAWIENIA TABELI pojawią się dwie kolumny. Tabela AKTYWNE KOLUMNY definiuje widoczność tabeli w kokpicie. Tabela DOSTĘPNE KOLUMNY zawiera dane możliwe do umieszczenia w tabeli kokpitu.

Definiowanie układu kolumn mojebiuro24.pl

W tym miejscu można zmieniać układ kolumn w tabeli poprzez przenoszenie pozycji zarówno w poziomie, jak i w pionie - zmieniając kolejność ich wyświetlania w tabeli. Po ustawieniu danych według indywidualnych preferencji, wybór należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ.

Zapisane przez użytkownika schematy są dostępne w Schemacie kolumn. Każdemu nowemu schematowi zostanie przyporządkowana odpowiednia cyfra. Właściciel biura rachunkowego po zapisaniu odpowiadających mu ustawień interfejsu może w każdej chwili dopasowywać do swoich potrzeb wybrane schematy kokpitu.