0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Zakup wyposażenia - jak ująć w systemie wFirma.pl?

Wielkość tekstu:

Do końca 2019 roku podatnik miał obowiązek prowadzenia ewidencji wyposażenia, do której należało wprowadzić składniki majątku o wartości powyżej 1500 zł i przewidywanym okresie użytkowania w działalności powyżej roku.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów od 1 stycznia 2020 roku nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji wyposażenia.

Ewidencja wyposażenia w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych 

Klienci którzy wprowadzili wyposażenie do systemu wFirma dla Biur Rachunkowych, w zakładce EWIDENCJE » WYPOSAŻENIE przed 27.03.2021 mają możliwość pobrania automatycznie wygenerowanego pliku ze spisem wyposażenia firmy. Aby w systemie znaleźć plik z wygenerowanym zestawieniem wyposażenia, należy przejść do zakładki  CRM » DOKUMENTY gdzie będzie znajdować się plik w formacie PDF o nazwie Kartoteka_wyposazenia_20210327.pdf.

Zakup wyposażenia w wFirma dla Biur Rachunkowych

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów